Vinter är inte så farlig iallfall :-)

Haha jo det blev visst skoter idag! :-D
vid sex tiden ringde Moa och sa att hon emil och fillefjompa kommer och hämtar mig, hihi det är så kul att åka med filip och emil för dom kör så galet :-) alltså skotern! Men sen kom dom oså körde vi till emil och bytte tillbaka till filips skoter sen for vi vidare till moa, där var anders och pontus. Så typ åkte på ängarna lite till fillefjompa fick soppatorsk hahaha andra gången han har fått det i helgen och jag skrattar så hårt åt det! xD så då gick vi typ in och såg på tv och sen for alla hem. utom moa som redan var hemm då ;-D

Jag är sjuk, host, så blir hemma imorn fyfan så nice alltså orkar inte skolan :-)
Jag har tagit ut min percing i torsdags, miss it redan.. dumma infektion! 
Några tjejer i klassen måste snacka med våran lärare, vi mobbar tydligen en snark..
Jag kommer vara i torpgärdan i veckan, var med mig :-D
Jag har tyvärr inga bilder att lägga in nu, sorry
Jag ska fortsätta se beck filmen nu..

P U S S S S S S S S S S S S S S S  S S S S S :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA JAG SKA VA MED DIG BLONDIE! :D <33

2009-02-22 @ 22:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0