Beyonce - Halo

Hej ;-D
jag är på topp humör idag faktist! eller jag har skit ont i huvudet men de är
bara för att jag har andvänt min smarta hjärna för mycket idag haha!
rätt chill dag idag oxå, eller fram till lunch är det typ tre lektioner efter varandra
och de är ju lite tungt men det funkar ju, först hade vi so religon, fattar noll nästan
sen engelska håller ju på att översätta texter från engelska till svenska, det låter
ju helt fel på svenska haha ;-s sen typ svensk/engelska det var ganska kul haha
sen lunch, syslöjd som det ska bli spännande och se hur mina vantar blir :-)
sen slutade vi för dagen som alla andra, yeah! får se om jag följer mamma in
till stan sen, kanske hämtar ut väskan ;-) måste hitta nå huvudvärks tabletter
hörs sen puss puss puss puss puss ;-D

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light
I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't begin
To pull me back to the ground again


It's like I've been awaken
Every rule I had you breakin
It's the risk that I'm taking
I'm never gonna shut you out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0