Blir bara så less..

Besviken och sviken, ja hehe det känns ju super nice lixsom. du spelar bra kan jag säga
för jag har då verkligen gått på att du är en riktigt vän, men åter igen så sviker du och
bara vänder ryggen om, visst jag vet om det sen förrut och har lagt det bakom mig ett
antal gånger, men nu händer  det allt för ofta. ibland kan man ju verkligen undra
hur du egentligen tänker..

Hej hallå igen, sitter och funderar på om jag ska ut och åka skoter med mamma odom eller
om jag ska fara till felicia odom.. har ingen större lust till något av det egentligen. och hinner

inte med båda sakerna heller. fast tror jag följer mamma odom för har inte åkt nå skoter den

här vintern ännu, det har inte blivit av pga olika andledningar hela tiden. men det är roligare

att vara med girlsen.. aja ska iallfall vila en liten stund innan mitt huvud sprängs, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Elin ;P

Vem är du besviken på ?? ;O

2009-01-10 @ 20:43:44
URL: http://elinarngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0