Det funkar inte så..

INTE KLARAR JAG MIG UTAN ER HAHA, BLOGG IDAG ÄNDÅ DÅ HAHA :-)
Idag har jag iallfall vart med elina elin och felicia <3 saknat att vara med alla dom tre
samtidigt :) ni är bäst. men for iallfall hem vid nio tiden, sen har jag basta och badat
och nu har jag kollat runt lite på kläder väskor skor osv ska beställa en jacka och en
väska, istället för att fara till luleå på onsdag, eller kanske far ändå.. men men. imorn
ska blondie bli en brownie :-) spännande att se hur det blir! nu ska jag fortsätta se tv
puss hare ;*

så fort jag glömmer bort dig.. gör du dig ihog kommen direkt
det är jobbigt, blir tokig, du gör mig tokig!

Kommentarer
Postat av: tina

hehehe , ja visste att du inte skulle palla trycket XD hahah ja kollar bloggen varge dag iallafall ;b

2009-01-06 @ 16:30:21
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0