Du och ditt jävla luleå hörru du!

Hallå
 
Jag är på mycket bra humör idag haha, mycket bättre än igår iallfall ;-) visst det finns
fortfarande saker som gör ont men nu orkar jag inte bry mig då blir jag bara så där
ledsen igen och de är jobbigt :-)

men idag så var det ju skola som vanligt, ganska kul dag faktist speciellt
hemkunskapen hahah! jag och fiffi gick och skulle hämta mjölken för vi behövde

det till smulpajen, men sen så sprang mjölken iväg från oss haha ;-(

mjölkarna hette adam viktor och emil! fina namn mjölpaket kan ha faktist

men iallfall vi hittade faktist aldrig igen den haha xD eller jo juste emil hade

lämnat dom i mias kök, men sen nr vi kom tillbaka ode skulle jag göra vanillj

såsen stog typ tio minuter och vispade och ingenting hände, hade glömmt

att slå igång plattan haha.. hårda skillz! yeah ska typ hämta min nya jacka

snart vad skönt! det är typ 25 minus grader ute nu ;-s men ska hjälpa

mamma med maten nu, puss hare ;*

hyper barnen ;-D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas de xD;)

2009-01-15 @ 17:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0