:)

godmorgon
nu ska jag börja försöka vänd tillbaka dygnet lite iallafall, men vilken dag är det skolan börjar
för på vissa ställen sägs det onsdag och vissa torsdag? ja jag kan då gärna börja på fredag
istället hehe! men nu ligger jag och ser desperata hemma fruar, och kusinerna är hära, urk
dom är jobbig men ändå söta, jaja men nu ska jag se klart skriver sen puss hare ;*

1 januari, grattis moster på nånting dagen :-)
2 januari grattis oktay på fjortis dagen ;-)
och nu vet jag nästan säkert vem som har vart och gorm inne på min msn, dels så ser man
vilka kontakter som har blivit borttagna, omoget avis kanske?

Kommentarer
Postat av: felicia

vem är det ? :o <3

2009-01-02 @ 14:58:46
URL: http://feliciamcmurry.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0