:/

JAG VILL INTE ATT DET SKULLE BLI SÅ HÄRA!
Just det hära jag inte ville skulle hända, och det är så hemskt att jag inte kan göra något åt saken. Måste bara stå hära och se på när det viktigaste i mitt liv, blir till en jävla röra allt ihop. Vet att jag tjatar på om det hära och inte skriver vad det är som händer, men kan skriva det senare istället just nu måste jag bara skriva av mig. Och tacka tre underbara killar som orkar lyssna och förstå också, guldvärda! Ingenting är som det värkar, ingenting är som det ska, ingenting känns direkt rätt just nu. Men som sakt jag vet att allt det hära löser sig, fast hur länge det tar.. hur länge man måste stå ut egentligen, det är ju en större fråga utan svar?..

Nu ska jag göra ett nytt försök på att sova, slå på en barnslig film som får en på andra tanke vägar så man kanske somnar någon gång haha :-) ha en bra natt eller något, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0