Gillarig..

Gillar inte när jag gillar någon haha, jag jobbar bättre på skolan när jag inte gillar ngn :-)
men iallfall, kom ganska nyss hem har vart på stan ett tag efter skolan och köpt lite
en macara som ger typ as långa ögonfransar haha, lösnaglar och en blue keld (a)
skolan var rätt så chill idag men måndagar har vi ganska tätt med lektioner det är det
jobbiga men det funkar väll ändå? :-) åh min väska och jacka hade tydligen inte äns
kommit till posten ännu ;-( det var bara nå annat från Amway.. länktar till det kommer!


typ samma jacka som den ja får snart!

Kommentarer
Postat av: tina

slår vad om att den där mascaran är den där röd/vita eller någon av dom där tre modellerna ? :'''D , ja köpte den svarta idag :o

2009-01-12 @ 19:43:41
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0