I miss you so much, dont know why..

Yeah väskan är nu min! den är större än min andra, den är snyggare, bra bra!
den var inte lika fin som jag trodde, men bättre än den gammla ;-) nu väntar jag
bara på min efter länktade jacka! hehe mamma är lite tjurig nu för att jag har tjata
på henne nu ett tag, whops

om någon såg idag att jag hade typ en stor blöt fläck vid midjan och låret
såg fan ut som att jag hade pissat på mig haha! men det var iallfall lilla
emil som gjorde så jag fick coca cola på mig haha, emil emil emil! x)
men det dör man ju inte av, känndes bara nåågot kladdigt haha!

nej nu ska jag ta och städa rummet osen ta en lång skön dusch eller
bubbel bad, osen göra matte läxan oxå.. skolan suger seriöst talat :-)

för mörkt nu jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0