I still like you

asså kommer inte kunna klara att vara vaken så mycket längre känner jag, men isåfall
tar jag och ser hur länge jag klarar oså ställer jag alarmet på 9 tiden! usch men men
juste elin du lär nog läsa det här, mamma ska fara typ tolv eller ett så :-) sola sola sola.
mitt hår är röd/brunt hmm.. röd är svårt att färga bort haha. skitsamma fint äre ändå typ




o b s , t r å k i g h e t s v a r n i n g s  t e x t
dom här två otrolig charmiga (?) bilderna väcker stooora minnen, shit alltså

ego bilder men, på den första var det den dagen vi var och sålde på gruvberget

med klassen, sen var vi en massa som for till emil och hoppade ode, den

dagen låter inte så speciell, och vet inte varför, men tyckte den var toppen!

då var alla tjejorna i våran klass vänner, till skillnad från nu så ja.. saker och

folk förändras ju alltid och inte alltid till det bra. och den andra bilden när jag

typ våldtar kim är från sommarlovet efter jag och tina hade vart och sett fotboll

det låter kanske inte heller nå speciellt men, tina kommer du ihog hur jag visste

direkt när du tänkte på honom? gud saknar dig enormt ;-s visst vi är kompisar

men ändå inte samma som förr ju. men bara av ordet sommarlov, får man ju

typ upp hundra sextioelva minnen, kul att tänka tillbaka :-) och har ni tänk på hur

mycket du , ni , alla , har förändrats på under ett år, det är ganska coolt faktist haha
jag älskar er alla och ni vet vilka ni är hoppas jag, ni är guld värda! :-)

ja hej jag heter viktoria och skrev typ senast igår att jag skulle lägga ner med bloggningen
haha jo tjena! istället skriver jag typ mera? hopplös ibland.. nu ska jag se tv och sluta
surra hära! btw duktig av er som orkar läsa mitt babbel ibland ^^ nu är jag int trött
längre.. jag vill ha sommarlov jag vill ha sol jag vill ha värme, efter länktade alltihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0