Jag älskar dig, fast inte på det sättet!

Ja nu är jag hemma igen och tänkte att jag skulle skriva ett seriöst inlägg om förra året
hehe fet humorn ;-) men först åkte jag in till stan och såg reketerna med felicia och elin
eller om man värkligen kan kalla det raketer.. ynkligt!
sen så letade vi efter någon öppen affär men inte det så då gick vi och på frasses, sen
åkte vi hem till elin! skulle vara med emil och william men det blev inte av typ så vid elva
slog vi på singstare, allvarligt talat dom sjöng det till typ halv sex hahaha. fattar inte att
deras röster höll så mycket som dom tog i! men sen så när dom äntligen slog av det
så slog vi på mamma mia filmen, men både elin och felicia somnade ganska snabbt
så jag var vaken till nio och pratade med william och såg filmen tre gånger! enbart för
att jag var fast på låtarna! men till slut somnade jag och då vaknade elin haha.. men
ska lägga in bilder sen fortsätta se filmen på tv4 film, puss hare ;*




jo visst har jag nyårs löften oxå, har redan skrivit dom men dom har hamnar så sabla
långt ner nu så tar dom igen, mer väl skrivet, eller kopierade det jag hade skrivit från
bilddagboken hehe.. btw på bilddagboken heter jag ' vikkkkan ' sällan jag lägger
upp bilder där men men..

* Inte röka eller snusa,
asså jag röker inte eller snusar inte, tycker det är ganska så onödigt faktist.. man förlorar bara pengar på det. men då sätter jag det som ett löfte om jag någon gång skulle komma i en sån där period jag var ett tag i att sånt är svin tufft.. nej inget sånt för mig :)
* Vara mer sparsam med pengarna ,
pengar som kommer i min hand, dom bara flyger iväg på allt onödigt jag egentligen inte behöver eller redan har, så ska sluta att slösa och spara så kan man köpa nå bra av det säkert :)
* Inte äta så mycket gott ,
höhö, tycker nästan att allt som är gott det är ju onyttigt? ganska typiskt egentligen men man märker att man känner sig mycket mycket piggare om man äter bättre, då kommer nog jag kunna konsentrera mig i skolan oxå :)
* Fixa bättre betyg ,
hmm ja dom är inte så vidare nu, g i alla ämnen utom fysiken där jag fick ett sabla ig. nej asså det är ju inte jätte dåliga betyg men jag menar man tar sig inte så långt på det dära! så ska fokusera mycket mera på pluggningen och så vidare så får vi se hur det blir med den saken sen till sommarens betyg :)

Kommentarer
Postat av: Anton

Hahahah, vi i femman bilden!! xD

2009-01-02 @ 18:19:49
URL: http://atoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0