mhm

Planer och jag, det går inte riktigt ihop faktist. Blev både sola och hockey idag :-) for in till stan och solade sen klev jag på bussen där fiffi var, jag gick förbi henne? jag kollade på henne men reagerade inte att det var hon haha.. smart smart smart! men sen så drällde vi på stan tills hockeyn började, 5-2 till boden tror jag att det blev :-) fast jag och fiffi kollade inte så mycket på hockeyn mer på en målvakt haha han var cute :-) målvakter haha.. men sen så kom mamma och hämtade oss skjusade hem fiffi och sen jag har kommit hem har jag hunnit med att duscha. städa rummet, packa gympa kläder, valt kläder till imorn, ätit och sett tv! på under en timme, jag känner mig lyckad just nu haha :-)..

Don't speak, I know just what you're saying
So please stop explaining, don't tell me cause it hurts
Don't speak I know what you're thinking
I don't need your reasons, don't tell me cause it hurts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0