Komplicerat

Du säger att jag är komplicerad, nu måste vi fan vara kvitt haha..

Finns för mycket att skriva om idag så orkar inte ta allt ihopa! har iallfall haft en jätte trevlig dag med moa :-) och skolan var lugn och faktist helt okej också. gjorde bort matte läxan på temat vilket kändes ganska praktist att man valde kärnhuset ändå! Jag och moa hann med ganska mycket efter skolan, hockey, felix & ali, dollarstore, ópalen, ganska intressant samtal av ''tomten'' som sen gav mig mycket att tänka på åter igen haha.. och en massa prat blev det också! typ först gången jag är med moa efter allt bråk som har vart nu, så det var trevligt! nu ska jag ta och sova för är ganska trött kan man säga. sovmorgon imorn också som vanligt haha ;-) pusss

Fjant danne haha, söta lilla unge ;-D

Anton och felix badminton coolingarna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0