Mhm

öppna telefon-boken i din mobil.
& svara på frågorna...

skulle du kunna tänka dig att krama nummer 18?
Elina andersson, ja :-) 
känner du nummer 7?
Anders Lundin, nix hehe ;-p
beskriv nummer 6!
 Ali, flummdumm vännen :-)

vad skulle du säga om nummer 2 pussade dig?
Adam lindgren, haha ingenaning faktist xD
vem tycker du mest om av kontakterna på T?
 Tina :-)
vad skulle du säga om nummer 29 frågade om ni ska bli tsm?
 Erik westbrant, nej tack! x)
vem är snällast av kontakterna på J?
Jennie :-)
vad har nummer 14 för mobil?
Daniel öberg, kommer inte ihog haha xD
är nummer 32 ful?
 Elin arngren, NEJ FÖR SJUTTON! ;o
skulle du kunna tänka dig att heta samma som nummer 3?
Alexander lestander, nae ;-p
vart bor nummer 24?
 Emil sandberg, i skogså
har du varit tsm med nummer 50?
Kabbe, hahah nej
har du hånglat med nummer 58?
Nån hockey bög, nej haha

Ja nu fick det blev en sådan hära, vaknade kring halv tre idag och sen dess har jag bara
hunnit se tv hehe. imorn ska jag till luleå äre någon som ska med? ;-) eller på tisdag
måste hitta någon kofta och en t-shirt och kanske en ny cardigan, men men det löser
sig! nu ska jag fara och vara hundvakt åt izze haha, skriver sen puss hare ;*


Kommentarer
Postat av: hanna

jag följer gärna om jag får, behöver också nått nytt (-: <3

2009-01-04 @ 17:19:20
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/
Postat av: Elin ;P

Haha, jo tjena XD

2009-01-04 @ 21:19:01
URL: http://elinarngren.blogg.se/
Postat av: tina

wiiieh ! :''D<3

2009-01-05 @ 18:38:01
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0