Movie kväll

Jag har tråkigt.. jag har feber?
är det ovanligt, njae inte speciellt..
nu ser jag super depp ut men nej haha :)
bara lesspå att vara sjuk typ hela tiden..

men för ett tag sen for ungarna jobbiga nilsson hem efter ett besök hära, jag somnade
typ direkt dom kom så slapp dom hehehe, sen så lämnade dom massa filmer som ja
ska se ikväll om det hinns, saw5 the notebook a walk to remember och austraila!

aa juste nu är det ju janari, det menas att jag får byta min navel piercing nu om jag vill

för det är så gott som färdi läkt! :-) hur det nu stavas.. så ska försöka hitta något sött

smycke om någon vecka! men ja men iallfall nu ska jag se film, puss hare ;*


infektionen e på bättrings vägen
iallfall.. knubbbb -.- ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!!!

2009-01-03 @ 00:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0