Mycket du har valt att dölja

Jag hatar, verkligen nästan hatar kemi! och allt som har med det att göra.. det känns onödigt att vara kunnig på vissa saker. ja nu är jag arg haha ;-D nej såklart inte.. är bara tjurig på den här dumma kemi bok! var iallfall hos moster tidigare gick en ganska lång sväng med hunden, det var jätte skönt att få ränsa tankarna lite, har så sjukt mycket som bara snurrar i huvudet på mig, allt mellan allt och alla! det är inte bara en sak, lite jobbigt.. men det är nog bara för tillfället :-) nej nu ska jag fortsätta plugga så kanske jag kommerlite närmare mitt mål att bli frisör :-) pusss!

ä l s k a r  e r  < 3

Kommentarer
Postat av: hanna

älskar er alla super mycket (: <33

2009-01-29 @ 21:05:28
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0