No matter if you love me

Hallå hallå
kom ganska nydligen hem från stan och kusinerna.. asså måste till lägga att det är helt
omöjligt att handla med mamma, hon är ju för sjutton blind som en åsna ;-s ser inte vad
hon sätter ner i korgen haha.. men var i stan och hälsade på någon som hette något
sen for vi till kusinerna i torpgärdan, eller dom var inte hemma men morbror var det, nu
är jag 100% säker att min dåliga humor kommer från mammas sida hah.. sen for vi hem.

och linnea hade glömt sin mobil hemma så kollade på liter sen i sommras, se eller blunda


haha det finns mer men, håller på att dö av skratt på vissa, ojojoj x) nu ska jag börja sova
hos dom mera, näst nästa veka typ, men nu ska jag se film puss hare ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0