No matter what, i cant let you go

Kan någon svara på varför emil broström dissar mig eller är sur på mig haha? :-) försökte fråga honom idag men fick inget svar oså har han blocka mig oxå, emil emil emil haha :-) Men iallfall här är det en som aldrig kommer somna ikväll, kom hem sen kom moster gick jag ut med hennes hund en timme sen gick jag och skulle städa rummet, bäddade sängen men då såg den så förbaskat skön ut så la mig ner och somnade.. till typ halv nio! så ska städa nu sen duscha sen se vad jag ska ha för kläder imorn.
Hihi och imorn ska jag vara med moa :-) pusss

Det gör ont, och jag vet att jag måste sluta men det går inte..
försök på försök, om och om igen


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih duråå (a)

2009-01-27 @ 22:54:30
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0