Om jag gillar dig ännu, klart..

Glömmde skriva när jag kom hem sen har jag fortsatt glömma det haha
har iallafall vart in till stan och hämta min nya jacka, blev lite besviken förts
för den var inte som jag hade tänk mig och inte hade den nå innerfoder som
det stog. men den var iallfall varm, men sen när ja fick en närmare koll på den
var den inte alls så dålig :-) fast det ända är att den är för stor så det ser ju

lite knasigt ut men nu orkar jag inte snacka om en jacka längre haha?

orkar inte skriva heller, är grymt trött och ska gå till min underbart sköna

hästens säng nu hehe, sov gott puss gurkor ;-)


allvarligt, grymt sköna sängar, skämtar inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooooh, du å jah kan ta en sväng i din säng i hälgen då?

2009-01-15 @ 23:04:33
Postat av: Viktoria

nej?

2009-01-16 @ 16:13:11
URL: http://viiktoriianiilsson.blogg.se/
Postat av: tina

hur länge har du haft en hästens ?:O :(

2009-01-16 @ 23:41:27
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0