Suck -.-

Japp, nu har man sovit bort hela dagen genom att vakna kvart över tre, känns onödigt!
men men orkar inte hålla på att gå upp tidigt när men ändå inte ska göra något typ
då blir bara dagen as lång tråkigt heha. ne men ska iallfall ner till stan lite senare och
gratta moster som jag inte hann med me i torsdags. nu ska jag äta frukost/lunch- middag?
ingenaning vad det blir.. haha ja juste idag är jag 14 år och 4 månader ;o fatta länge jag
måste vara fjortis eheh..men men skriver väll senare puss hare ;*

jag är inte normal, bara att leva med det (-;


Kommentarer
Postat av: glad påsk

asså vrf vägrar du inse att du är söt?..

du vet säkert om de å säger ba att du inte är det, så folk ska säja att du är det eller??

2009-01-03 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0