the last memories of you

Åh när mamma slutar kring halv ett, då ska vi beställa min nya jacka och väska! skulle
egentligen beställa det inatt men mammas data fick nå damp ryck och dampade ihop
men ska leta upp nå bilder på jackan och väskan så får ni se, fast det blir senare..
inatt ska jag ''nattvaka'' och försöka klara mig vaken hela dagen så man somnar tidigt
imorgon kväll. tror iallfall att jag ska fara och sola med elin :-) behövs jag är typ vit hah
osen ska jag ju färga håret imorn oxå, får vi se hur det blir. det kan ju iallfall inte bli grönt
som jag hade förrut hahah, men ska kolla efter dom där bilderna nu puss hare ;*


Jaja jag vet att typ alla har sånna här stora jackor
men orkar inte bry mig, och den här är iallfall vit!
tycker dom flesta bär röda. men hittade tyvärr
ingen bild på väskan men här är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0