Typ inte bara lite cute ;-)

'' Björnen '' naw äre någon som har sett den filmen? så jävla gullig alltså
det bara rinner tårar för mig haha, den är sorlig och söt ;-(


iallfall kom hem för ett tag sen från en ganska tråkig skoldag, slutade typ
tjugo över två idag, och började med en timmes sovmorgon hehe, onsdagar
är rätt bra ändå.. men efter skolan så var jag ändå tvungen att vänta till sena
bussen så följde Emil danne och david in till stan till frasses och lite sånt
haha hockey fjortisarna ;-) sen så gick dom iväg till träningen då mötte jag
Ogge wille och erik på intersport, dom körde värsta fråge tävlingen med mig
om vad olika saker var till hockeyn haha, ofta jag fattar sånt ;-o men sen så
gick dom då gick ja till bussen, och ikväll blir det till att plugga religon
och kemiska tecknen, jjippi.. sånt är livet!
..så mycket falskhet bor det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0