Wild Child ?

Vaknade före nio idag, helt otroligt på en helg! skönt att inte sova bort hela dagen iallfall. men idag blir det inget piteå.. synd. Fast jag har inge feber längre :-) fort gick det över, så antar att jag kommer få tillbaka det snart om jag inte har tur. Och som dom flesta har märkt så är solen framme idag, njuter! tänk vad skönt det skulle vara med sommar nu.. åh vad jag länktar. Tänkte iallfall gå på bio ikväll Wild child, någon som följer? ;-) skulle vart lite kuligt hehe, men ska fortsätta se The hills nu, pusss!

PICK ONE
1. Pierca näsan eller tungan? haft i näsan, så näsan :-)
2.Vara seriös eller rolig? beror på humör haha :-)
3. Dricka röd eller grön mjölk? bryr mig inte :b
4. Brinna upp eller drunkna? leva! xD
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? familj, :b

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon? tror det..
2. Sol eller måne? sol hellst :-)
3. Vinter eller höst? spelar ingen roll, hösten då fyller jag år hehe!
4. Vänster eller höger? höger :b
5.Soligt eller regn? Soligt så lett haha..
6. Vaniljglass eller chokladglass? venne :b

OM MIG
2. Hur mycket är klockan just nu? 12:17
3. Fullständigt namn? Viktoria Lina Nilsson x)
4. Vart vill du bo? inte boden iallfall tack
5. Hur många barn vill du ha? barn haha..
6. Vill du gifta dig? säkert i framtiden :-)
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? aldrig tänk på det haha
8. Har du ätit sushi? jo, inge vidare xD
9. Favoritglass? venne :b
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? hmm, tre tror jag
11. Humör? gladig :-)

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nix inte det :b
2. Sjungit? ja, vilken plåga haha!
3. Blivit kramad? joda :-)
5. Saknat någon? alltid
6. Dansat galet? ja igår haha
8. Klippt håret? jo luggen lite :b
9. Gråtit? nae :-)
10. Ljugit? för kim, ye ;-)
11. Blivit kysst? om jag inte kysst någon, så har ja nog inte blivit kysst heller? xD

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? inte jag :b
2. Har du en hund? delvist ja :-)
3. Tycker du att du är attraktiv? hahahahaha neeeever xD
4. Sover du helst själv eller med någon? med någon ^^
5. Tror du på spöken? typ ja ;o

Kommentarer
Postat av: Loo

Godmorgon :)

2009-01-31 @ 09:56:10
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad kul med bio! Fast jag är tyvärr pank så... hehe =P

2009-01-31 @ 13:43:45
URL: http://elinarngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0