Det kan jag lova här och nu

Alltså är det bara jag som får dåligtsamvete?
Ja alltså när man halv tre fortfarande sitter i pyamas, ganska slöseri på dagen egentligen, skitsamma, det är sommarlov (: Idag är det precis 4 veckor tills vi är tillbaka i skolan igen.. det låter inte kul. Och jag länktar inte ett dugg till skolan, att träffa alla igen, okej visst. Men nej men träffar många under sommarlovet också, två till terminer i skolan med plugg, läxor, prov och allt vad det nu är, nej tack! Men nu ska jag sluta klaga (: ska snart cykla till godisarenan och lämna tillbaka filmerna igår, och senare ikväll ska jag vara med den nu varande stora f15 haha. Men jaa, det blir inte luleå kalaset för mig i år, vill inte göra mamma helt pank haha, men har vart dära varje år sen jag var typ 8, ett år klarar jag mig utan, nog för att det är ganska tråkigt, men iallfall. Nu ska jag fara, pusss

Emil erik och petter på alder :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0