Du kommer inte stanna kvar längre

amazzingblogg.blogg.se , hahahaha!
Lite små gay må dom vara, men härliga är dom iallfall, haha en seriös blogg av seriösa killar! Dom som iallfall har skrivit inlägget om adam och hade ändrat till ''gay porr <3 '' något som dom verkar gilla ganska starkt tror jag. Erik adam gustav filip och lukas kom imot min vilja hit när jag var fortfarande i pyamas, gayade sig i mina kläder bland annat. Sen kom elina girl och så for dom lite efter det, då cyklade vi in till stan och käkade och sen cyklade vi bara runt lite här och var, for till elina och hämtade en film med olika Bert avsnitt haha (: vi såg det med erik gustav adam och lukas boy. Just nu känns mycket ganska upp och ner, jag måste börja visa lite mer till vissa personer hur mycket dom betyder egentligen känner jag, med andra ord känner jag mig ganska värdelös just nu. Tack och hej


Ni är som ni blev haha (:

Lilla viktor var också med, ett tag

Om det blir något, blir det denna i vit, funderar jag på iallfall

Kommentarer
Postat av: Gj

jag å adam är jävla vackra!! :)

2009-07-16 @ 18:23:36
Postat av: Adamskaaa

hahahha villka skrattande förälskade små söta pojkar dedär ;D <3

2009-07-17 @ 00:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0