Ett stort misstag



Så himmla vackra blommor! (:
Nu känner jag mig såhära måttligt less på att blogga, men skriver iallfall. Igår kväll kom elina till mig vid 9 tiden då for vi ut och cyklade, for in till stan och sen for vi tillbaka till mig och såg på tv till kring 1 då hon började fara hemåt, fast jag må säga att den dära flickan kan tänka ganska roligt ibland haha, och högt tänker hon då! Men efter hon for så, ja jag vet inte riktigt hur man ska förklara det, jag gjorde ett misstag i början av sommaren som jag berättade inatt, det var hemskt. Men nu känns det mycket bättre, du är bäst. Snart så kommer mamma och dom tillbaka till lilla boden efter deras semester, jag undrar om hon kommer gå med på att köpa mobilen idag, hmm.. det går ju för fasen inte att göra någonting med min mobil nu på grund av den dära mitten spaken! Och ikväll så ska jag se på Parry Hotter med vanja och sofia (: tror vanja skulle med iallfall, skitsamma, ska klä på mig något annat än pyamas. Har ni tänkt på en sak, igår hade det gått 5 veckor av det underbara sommarlovet.. bara 5 veckor kvar då till skolan början, gud vad jobbigt! Hejdå

Kommentarer
Postat av: mmatilda

men prutt! du är sötast ;) ska försöka göra en header,räligt talat så fatta jag inte så mkt av de du skrev^^ haha :D pusss prutt <33

2009-07-18 @ 16:57:46
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0