Hmm..

Asså herregud, headern är typ sne.. sne :o
iallfall så det ser ut på min datorn, men den är så liten, så det kan ju kanske se bättre ut med en större skärm. Men nu ger jag iallfall upp med det hära, har nyss vart ute en timme med Izze, ska klä på mig och fixa mig, sen kommer nog Elina och Elin hit, då ska vi fara och handla och sen far vi till mig och har det bra, haha.. asså jag hade faktist helt totalt glömt bort det, det var inte fören imorse när elin skrev när vi skulle fara jag kom på det. Ja men nu har jag brottom typ, bilder och allt sånt får ni imorn när jag är hemma igen, pusss!

Kommentarer
Postat av: fiffi

firade ni elina hos dig ? :b

2009-07-13 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0