I love you till the end

Helt sjukt, seriöst helt jävla sjukt..
Just nu så är jag och lilla linnea själv hemma, dom andra for och skjusade hem rickard, som för övrigt är tönt (: och har gett mig två nya smeknamn, 7an - för att jag alltid träffade i minigolfen på sista slaget.. och blondie - för han tycker jag är blond, som alla andra. Och som sakt, jag inser verkligen vart min bra humor kommer ifrån när man är runt dom hära tokstollarna haha.. Den hära låten vet jag att elina har texten på sin blogg, men jag kan inte rå för den, jag börjar gråta så fort jag hör den, från filmen P.S i love you! Och elina, jag saknar dig haha :(



I just want to see you
When you're all alone
I just want to catch you if I can
I just want to be there
When the morning light explodes
On your face it radiates
I can't escape
I love you 'till the end

I just want to tell you nothing
You don't want to hear
All I want is for you to say
Why don't you just take me
Where I've never been before
I know you want to hear me
Catch my breath
I love you 'till the end

I just want to be there
When we're caught in the rain
I just want to see you laugh not cry
I just want to feel you
When the night puts on its cloak
I'm lost for words don't tell me
All I can say
I love you 'till the end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0