I'm like a fågel

Asså mina komentarer syns inte på inläggen, vad är det för damp?
Haha mina väligt många komentaren (: nej men, skitsamma hur många komentarer man har egentligen haha. Balla pang poff poff, jao! Okej nu ska jag vara seriös, vaknade iallfall ganska nydligen, skrev ingenting igår för jag glömde bort att jag hade blogg, fråga inte hur jag mådde -.- men jag och elina såg film igår, med petter och adam, sen så cyklade vi till smörblomman och snurrade på den dära stora runda saken, asså det var sjukt så fridfull jag kännde mig då, typ som om man glömde bort alla bekymmer och allt, riktigt härligt haha (: Elina vi måste börja fara dit lite mer tycker jag, nog fatt jag typ får ont i huvudet direkt jag tänker på något som snurrar. Men juste en till sak, jag tror jag har ändrat mig och visst ska fara på luleå kalaset, på torsdag isånnafall, men men får se hur det blir och så vidare, vill ha min mobil först, ja tack hjärna alltså.. nu blev det mycket, pusss

Jag och my, du har förövrigt din kamera hos mig :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0