Jag är beroende av dig, det är läskigt

Haha, här har det vart fint väder nästan hela dagen, och varmt!
Så vi har vart och bada i havet, det var varmt och det var skönt (: men stranden som vi var på, det är sjukt lång grunt dära, 400 meter ut och de är inte äns upp till knäet, några meter till och man bottnar inte längre, haha ja det är ganska segt. Vi var dära ganska länge, men tillslut kom det ett stort fult mörkt måln så då for vi hem, sen gick jag och linnea ut med Izze ganska länge, hudiksvall är ganska mysigt iallfall! men jag har hemlänktan, och det är jobbigt, men skitsamma (: vill ha mer bra väder så man kan bada och sola!


En kul madrass, min sol madrass! <3

Så mysigt

Kort brygga, jodå

Jag är emo, det är inte du, nanana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0