Keep your head up, you'll reach higher heights

Jag blir typ som en filosofiker på kvällen haha (: eller när jag är trött..
då får jag typ mina smarta stunder faktist, ja det är sant, jag blir smart på natten! får jätte smarta idér, tänker ganska långt och logiskt, och jag tänker efter. Men såklart så försvinner ju det dära när man vaknar igen haha (: nog skulle det vara ganska bra om det var så på skolan istället, för jag pluggar bäst på natten! jag lär mig dubbelt så snabbt och bra då, alltså wow, om jag skulle skriva upp allt, det skulle kunna bli en bok! Vad kul att skriva en bok egentligen, och sen blir den känd.. och sen blir man rik, om man nu kan bli så jätte rik på en bok. Nu ska jag sluta babbla om det hära, annars då, yes det är bra, nej jag är inte trött, ja jag har fruktansvärd hemlänktan, och ja.. jag förlorade nyss mot mormor i kort spel 4-1 till henne, skickligt viktoria (: förlora mot en söt tant som både är blind och döv haha! Alla hära typ sover utom jag, det är lungt och det är skönt. Nej nu ska jag börja slå av datorn och sätta ner den i väskan, pusss och sov så gott!
Gustav jönsson hälsar!


Hårbollen somnade typ först av alla haha (:

Man ser varken bak eller fram på honom, men söt iallfall! (;

Fick ingen bra bild, men precis utanför mormors balkong :b gansa fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0