Lyckat viktoria, lyckat!

Alltså gud.. igår var tina jätte gullig och fixade in min header, men nu så satt jag och kollade på olika teman osen råka jag välja ett och nu är headern borta -.- jag tänkte aldrig på att den faktist kan försvinna!.. men nu tror jag att jag vet hur man sätter in den igen (: ska testa det nu, bli inte allt förvånade om det slutar med att bloggen blir bokstavligen, upp och ner..

Men igår efter jag var med ida så for jag hem till vibbyn ett tag med kusinerna, och så körde jag min lillebrors fyr(a)hjuling haha, den är typ liten, men något kul det är alltså! Fast.. sen fick jag värsta skratt anfallet så blev nästan diket för mig.. men tur att man har skills och kan köra en sådan sak (: men sen for vi tillbaka hit, och så kom ida, jag var så jäkla social med flickan.. somnade! Haha stackars ida xD men sen kom erik också så då blev dom sociala, och så somnade jag igen.. sen for dom, och jag fortsatte sova, såklart. Nej nu ska jag ge mig på att fixa bloggen.. huh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0