Nothing last forever

Det kan inte vara lätt/billigt att vara mamma till mig, förlåt mamma.. (:
Min mobil har verkligen ryck på mig nu, ingenting funkar som det ska och det går knappt att smsa, men mamma är ju nere i skara nu så hon sa: gumman vi får se sen när jag kommer hem, det löser sig ska du se (: så jag tror hon menar att jag ska få en ny mobil iallfall? vi får se, men ska iallfall kolla lite på vilken jag vill ha isånnafall, tror jag redan vet, men men vi får se. Ska snart hoppa i duschen och sen vara med elina girl, det regnar just nu så movie blir det som vanligt ikväll, vad jag älskar sommaren (: faktist så är det inge fel på regn tycker jag nu, för jag har ändå ingen större lust att göra något speciellt haha, nåja nu får det räcka, pusss

Nyaste bilden typ va ba ba va

Kommentarer
Postat av: Adamskaaa

Sööööt vikkan jag älskar dig :D:D:D:D:D

2009-07-16 @ 11:44:33
Postat av: Adamskaaa

söööt vikkan jag älskar dig :D:D:D:D

2009-07-16 @ 11:45:20
Postat av: Vikkan

Haha älskar dig också adam! :)

2009-07-16 @ 14:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0