Now did I take you by surprise

Vad håller du på att bli, jag känner knappt igen mig själv
Hmm, planeringar.. det är nog något elina är bättre på än vad jag är, har inte vart med henne och alice idag, har inte kunnat röra mig för jag haft så ont i magen, och i huvudet, men efter en hel dag me att kolla på The hills och My sweet sixteen har det gått över. Så ska vara med flina när hon har vart i stallet (: ville på harry potter ikväll, men ska se den istället imorn med sofia! Ska bli nice ;b nu har jag inget mera super intressant att skriva, hej..


Kommentarer
Postat av: mmatilda

du är ju så sjukt söt gumman :D <33

2009-07-17 @ 22:01:05
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0