Om jag lurar mig själv

Haha, skriver nytt var så slarvig igår..
Men iallfall efter nästan 9 timmar åkande var vi i boden, söta lilla boden. Var grymt skönt att komma hem och känna sig, hemma! Åkte med mamma och kim hem till vibbyn och har sovit hemma inatt faktist (: första gången på lovet haha.. som vanligt har jag hunnit bråka med kim, seriöst, typ fyra gånger ungefär, den ungen är verkligen trög i hela huvudet, och jag näst intill hatar honom, nästan. Fick en kjol av mamma igåt för övrigt hehe (: den var snyggare än vad jag trodde, bra mamma! Ska lägga in bilder sen när jag kommer åt min dator, kan inte lägga in bilderna på den hära, vet inte varför. Nåja nu ska jag ut, hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0