Only you

Haha japp jag är jätte efter med musik! :D
Och ja, man kan fortfarande se ip-nummret. Men just nu är jag med Landin, jesper ida och emma, dom ska fara snart tror jag, och då ska jag sova. För imorn ska jag och ida till mig och så ska jag ta bort gammal färg på en trä soffa och sen måla om den, så får jag en ny mobil på fredag, nice! Länktar redan.. skitsamma. Har vart med ida hela dagen sen hon kom, och sen dom hära hela andra delen av dagen, roligt iallfall, tack och hej


Emmas kines klass :b

Amen här är man lite fjortis kanske (:

Lilla ida hehe (:

Landin och jesper, antar jag :b okej, de är dom! xD enligt viktor

Viktor är mäster fotograf, jao! ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0