Snacka om själv kär människa

Jag kunde inte skriva något mera igår, bloggen typ dampade?
Men jag och elina for och hyrde film, sen kom emil och filip och hämtade oss och så for vi upp på.. det dära fortet som tvillingarnas pappa äger haha, kommer inte ihog vad det heter nu (: var dära ett tag, sen for jag elina och emil till mig och såg den dära filmen och sen for dom hem, då såg jag på skräck film, kan inte stava det på engelska men sklett nyckeln tror jag det blir på svenska, och så somnade jag, och så vaknade jag, jao!

Haha kom och tänka på en sak, jag köpte ju min volumaster förra sommaren, men hade glömt om det var i slutet eller i början av sommaren, kollade upp det, och det var strax efter boden alive jag köpte den (: ganska länge jag har haft den alltså! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0