Som tränger från botten och upp

Asså jag skriver inte lika mycket, för jag kan inte lägga upp bilder
Och då blir det så satans tråkigt att läsa tycker jag, och att lägga upp gammla bilder är inte heller nå kul tycker jag, nya bilder ska det vara, annars får det vara. Så så mycket som jag skrev förr får det bli när jag har en mobil igen, en mobil som funkar det vill säga.. men elina filip och emil har nyss farit hem och ätit allihopa, så ska också göra något att äta snart, fast ska hänga upp min tvätt före maten, hehe jag känner mig en en vuxen nu.. sen ska jag vara med elina igen, och om vi ska vara med filip och emil sen igen vet jag inte, hoppas det, gulle pojkarna! Nej men nu har jag ju inte tid med det hära så ni får ha det bra, pusss


Filip och emils andra halvor (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0