To strong to be down

Jag mår riktigt, riktigt (!) konstigt just nu
Vet inte om jag är glad eller ledsen, om jag är värsta depp eller om jag är värsta happy, det känns konstigt. Men skitsamma ni klarar er utan att veta mina bekymmer. Jag vaknade för en timme sen typ, ska ta och äta något och sen fara till elina och alice (: Ah herregud, såg nyss på tvn en reklam om prison break, det följde jag förrut men sen blev det så himmla gormigt och sent på kvällen, funkade inte riktigt med att plugga och det, ja men iallfall, att deras mamma typ lever och att de är hon som vart bakom allt! ska fan ta och se det på måndag haha.. missat typ en hel series avsnitt men skitsamma (: nu ska jag göra något att äta, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0