Use somebody

Åh, mon mobil är nu elt trasig, går inte äns att ladda den..
Och mamma var i luleå idag, och skulle köpa en mobil, men nae då sa hon beställa en från internett för det är billigare, men och.. jag behöver en nu! Men skitsamma för övrigt så har jag haft det jätte kul idag, jag och ida vaknade kring 12 och då kom erik och sen my. Vi for och åkte moppe och sen for vi tillbaka till mig då kom landin, jesper och emil (: färgade my's hår, och jaa det blev iallfall bättre än förr. Sen for vi ut och hamnade hos petter till slut, och bla bla bla, ni vill inte veta allt. Men sen for jag emil petter och erik till alder, dom badade men inte jag, sen for vi tillbaka till petter och då satt jag och kollade medans emil spelade haha (: eller efter ett tag så började jag faktist fatta det dära spelet. Men sen var emil gullig och skjusade hem mig, och nu ska jag sova, pusss


Kan ju inte lägga in bilderna.. men skön låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0