Walk the line

Åh idag ringde fiilip, vet ni har glad jag blev!
Jag saknar honom verkligen, hoppas han kommer hem snart så han kan vara med mig och barbie girl hehe (: förlåt elina! Men nu pratade vi ju om fiiwlip så jag var tvungen. Elina gillar verkligen inte när man kallar henne barbie, så om någon vill göra henne sur så kalla henne det så ska ni få se en glad liten flicka haha (: men jaa idag har vi iallfall typ cyklar och sånt dära, tvättat bilen och sen sett Walk the line (: båda satt och lipade i slutet, men det slutade med skratt, som vanligt då. Ska lägga in bilder och sen gå och lägga mig, godnatt


Min lilla fluga :D

Ingen mening med den hära bilden faktist..

Gustav adam och lukas tha man som kör cross moppe!

Jag är inte sur, jag är ledsen, mamma du förstår inte längre..

Kommentarer
Postat av: carro

oki :D God morgon!

2009-07-20 @ 09:37:19
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Lukkkas

Jag är mannen :)

2009-07-20 @ 18:25:36
URL: http://amazzingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0