When it whas good

Asså jag tycker fortfarande headern är sne, men nu får det vara så
Kom typ hem för ett tag sen, är så himmla trött så vet inte äns vad jag ska skriva och hur jag ska berätta, haha. Jag elina och elin for till mig igår, tog den lungt tills emil erik och petter kom. Körde fyr(a)hjuling, åkergräsklippare och moppe, vissa mer skillade än andra ;b sen åkte vi til djuptjärn för att bada, ante följde också med oss (: satt dära och eldade och pratade typ länge, sen for dom hem till mig fast emil och ante pratade så himmla länge så tog typ en timme för mig och emil att ta oss hem haha, stackarna fick höra mitt gnäll om att typ myggen bet upp mig och att jag var trött. Sen for vi hem då och såg film, bastade, och så vidare.. inte fören på morgonen det gick att sova. Men när jag och elina vaknade upp var det bara erik kvar, såg tv sen for vi och badade i djuptjärn, skönt men kallt. Och sen bla bla bla.. nu ska jag lägga in dom få bilderna jag tog och sen slå på någon film, och somna antar jag!


Hahaha.. jag och emil är bäst! sommarkaka ska det föreställa

Ante sittar och förklara något som vanligt (:

Elin och emil som förmodligen lyssnar på ante haha (:

Två småa småbarn ;b

På väg hem, lilla emil (: saknat dig

Dom pratade på flitigt som vanligt :b

Fattade ingenting så roade mig med att ta kort istället :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0