Yes, we will be that strong

Snart ska jag vara med elin girl (:
Om hon nu är klar med sin städning haha, men jag kom nyss hem från ica, cyklade och köpte sling färg, alltså mera slingor blir det ikväll, hade inte tänkt göra så mycket men bara på vissa ställen som det behövs, dvs där det är fläckigt haha.. får väll se hur det blir senare då (: - En sak som rörde mig helt sjukt mycket idag, var det matilda har skrivit på sin blogg om mig! så himmla gullig flickan är (: det coola är att jag inte alls har kännt henne nå länge eller någonting och har bara pratat snabbt med henne, men ibland så behövs inte flera års vänskap och flera minnen, ibland räcker det med nästan ingenting för att man ska förstå varandra och ha nog med tillit (: love you! Men nu ska jag lägga in lite bilder jag lovade, och sen ska jag vara med elin haha! :b

Haha cool grabb det dära

Yes, högakusten bron ännu en gång

Umeå,

Mamma hade gjort värsta mys i mitt rum, med rosor osv ^^

Kommentarer
Postat av: mmatilda

MEN VIKTORIA!! nu fick du ju mig att börja gråta :') va sjukt sööt du är, tack för att DU finns gumman ;** <33

2009-07-10 @ 17:10:41
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0