You are my baby

Sweet väder det är idag, tråkigare får man nästan leta efter
Bryr mig inte så mycket i vädret faktist, för om det skulle vara bra väder, det vill säga solit hela tiden, det skulle bli ganska jobbigt, men det ända med när det är mulet är att jag blir tröttare, mycket tröttare, skulle kunna sova bort en hel dag när det är dåligt väder. Men idag denna tråkiga dag, ska jag som vanligt vara med elina (: och jag blir aldrig less på henne, och vi lyckas alltid ha lika kul, det är nice! Och så ska jag cykla snart till ica och köpa mera slingfärg, så jag får lite jämnare blondhet haha.. nepp nu ska jag fara, pusss


Brukar inte gilla sån hära musik, men den hära är faktist bra! ;b

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit vad efter du är med musiken!!!-.-'

2009-07-22 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0