You are the one that makes me smile

Alltså ja jag vet att jag sa i det tidigare inlägget att det inte skulle bli nå bilder fören jag har fått min nya mobil, men den dära sabla knappen som inte brukar funka, funkade faktist ganska bra idag! Men ändå riktigt jäkla seg.. men kunde iallfall lägga in lite bilder på datorn (: skickar ju igenom bluetooth för min usb sladd är borta, japp nu vet ni det också. Wow jag är verkligen super intressant på min otroligt intressanta och vackra blogg, som för övrigt inte längre heter gay porr (: något annat mera intressant har ja nog inte.. jo juste det finns en till sak, att jag kan inte ändra status på msn till online, det går inte! har inte gått på flera dagar, eller jo ibland funkar det, men ibland inte.. nu har jag ingenting mera intressant att till lägga så nu ska jag se klart csi, pusss

Kommentarer
Postat av: tina

jo, snart ett år. Tack för den dagen vikki! :)

snart 11 månader tillochmed :D



Jag saknar dig också, du är en av det underbaraste som finns. :*<3

2009-07-21 @ 02:46:41
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0