You're everything I need and more

Imorn ska vi typ börja fara hem
fara hemfrån min töntiga morbror och min goa mormor, det låter så himmla tråkigt tycker jag haha.. men och andra sidan så om man tänker att man ska hem, åh jag länktar hem! då lixsom låter det mycket mer lockande än hudiksvall, eller som dom säger hära '' glada hudik '' haha det får då folket hära ta och bevisa innan jag tror på det.. inte vart med om nå mera död stad faktist! sjukt (: och bara, enbart! fyra stycken cross moppar har jag sett under dagarna vi har vart hära, medans man annars ser hur många som hellst, ska sluta gnälla nu, men jag vill hem till boden (: eller egentligen just nu vill jag ta bussen in till stan, hitta en present till hjärtiz, och hitta något åt den andra lilla tösen, sen vill jag hem! Och så vill jag ha lite mera pengar.. det skulle inte sitta helt fel, sjukt sugen på en jacka på h&m flr tre hundra lappar, hmm.. nåjaa nu bakar mormor bullar tror jag, ska hjälpa, adios


<3

Kommentarer
Postat av: mmatilda

va menaru med bloonide ? ;) vavava? ;D;D;D höhöhööh :D <33

2009-07-08 @ 15:20:31
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0