Du, bara du!

Känner på mig att det här kommer bli tjorvigt skrivet, ni överlever!
Men efter alder så for jag och ida till mig, jag gjorde slingor så nu är jag ganska ljushårig, och lite fläckig haha, eller nej men det ser ut som det pga dom oranga slingorna. Sen for vi och såg på BBK matchen, var med adam och dom i slutet dära då. Åkte till idas mamma en snabbis och sen for vi och hyrde film Benjamin buttom typ eller vad den nu heter, for till mig och såg den, elina emil flilip johan kom efter ett tag så jag såg aldrig klart filmen, men elina och ida kom båda gråtandes ut från rummet haha, så jag tror den är ganska bra ändå (: och nu har dom farit. Tyvärr måste jag upp före elva imorn, ska på innebadet med min kära bror.. vi har badbiljetter som tydligen går ut snart så jag fick offra mig, men jag klarar mig nog förmodligen han är ganska lugn iallfall.

 
Ida hade tråkigt medans ja höll på med håret haha (:


Hon plockade blommar också (:

Glada haha, love you (:

Sa ju det, jag är ljushårig nu

Haha, kollade mer på lektarn än på fotbollen

DU GÖR MIG BRUN! <3

Filip och Emil, ni gör mig ledsen! eret hår :(

Sötnosar ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0