Du kommer inte förstå..

Jag är sur, riktigt sur, på små saker som förstör kvällar - myggen!
det går ju knappt inte att vara ute och stå still utan att dom typ anfaller en som värsta jägare.. dom är inte värda att finnas, bara onödiga tycker jag, dom kanske är bra till något, en sak kanske? den ena saken kan nog världen klara sig gott utan.. eller iallfall norrbotten! Men inatt blev det inte många timmar sömn, men jag klarar mig, finns en sak som gjorde mig glad (: eller nej haha, små pojkarna gör mig alltid glad! Om man bortser rycket jag hade på johan imorse då.. dom for iallfall sen någon gång, då hade jag ett ganska intressant samtal med min kusin och hans kompis om ordet ''sexig'' haha! sen somnade jag en timme, och då kom elina girl (: sen felicia också, vi cyklade och kollade på små pojkarnas träning med adam petter och gustav. Okej nu blir det gormigt, resten av kvällen var det jag elina felicia och elin, sen erik och emil ett tag. Nu orkar jag inte skriva nå mera.. tänker för mycket, tyvärr (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0