Gåååsigt

Haha stor i orden, men ganska liten på jorden!
Jag är helt sjukt trött just nu, ändå så vaknade jag typ tio imorse och somnade tre inatt, sju timmar? det borde räcka helt klart, äh jag överlever lite tröttnat dom hära sista dagarna innan skolavslutningen (: jag länktar och få se om jag har lyckas få något VG i något ämne, eller om jag ligger kvar på bara godkännt i allt haha, nåja det får man ju som sakt se då. Men just nu så sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar på något möte i sävast, så vi kan fara hem och sen kanske jag ska till djuptjärn, men jag har ingenaning hur det blir med det just nu, skulle egentligen bara vilja lägga mig och sova haha, men nej det går ju inte (: Och imorn är det ju klassensdag då ska vi fara till alder och vara dära, tror det kan bli kul faktist, någon som är med på att bada? ;b nej nu orkar jag inte skriva något mera, pusss



Haha vet att ni älskar bilden bruttz ;) boden alive -08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0