Give it to me baby

Nu har jag lagt till länkar till bloggar igen, några iallfall
men jag orkade inte nå mera, dom dära får räcka tills vidare, det är iallfall dom jag läser för det mesta. Men jag var innan jag började gorma med länkarna på ICA och köpte två sling sett, dom har tyvärr inte det märket jag gillar mera, det som jag gjorde mina slingor förra sommaren, men dom hära får duga! inte så noga när det bara är slingor.. blonda btw. Men nu är jag nästan helt pank, har kanske 15 kronor kvar, mamma (a) haha nej jag skojade bara, jag måste lära mig att inte slösa upp alla pengar jag får direkt, ibland känner jag mig ganska bortskämd om jag ska vara ärlig. Tror jag ska gå och göra slingorna nu, det är över ett halv år sen jag gjorde något med mitt hår som har med färgning att göra, rekord! och nej jag ska givetvist inte göra båda direkt, den andra gör jag imorn haha


Kommentarer
Postat av: mmatilda

hahaha jag är ju med ¨på dina länkar ;D

lär mig hur man lägger till länkar, blond.... (a)

=D<3

2009-06-23 @ 22:34:29
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0